HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, February 13, 2010

*HuHu*

hye all..huh..xtaw laa cmne perasaan aku skrg ni..rse geram,mrh,sakit hati..aku xtaw nk tulis ape sbnrnye..tp aku nk ckp yg mulai dr saat ni..aku xkn benarkn diri aku mencintai mne2 lelaki & aku xkn benarkn mne2 laki cinta kt aku..aku da x sgg0p laa nk kecewa lg..npe aku je yg nk ske kt org tp org 2 x ske kt aku p0n..aku da mls da..bt0l ckp hana..akan ada s0rg lelaki yg dtg dlm hidup kte untuk selama2nya..tp skrg bkn msenye..skrg ni aku kena study rajin2..aku akan buktikn kt smue org yg aku b0le..lg 1..aku xnk fikir psl cinta da..biar laa die dtg sndri dlm hidup aku..biar laa lelaki yg dtg dlm hidup aku 2..syg & cintakn aku smpai bila2..yg paling penting..die terima aku dgn seadanya..INSYAALLAH..1 ari nti..ape2 p0n..skrg ni aku nk stdy dulu..2 lg penting..aku nk bahagiakn mama ngn abah dulu..aku x bahagia..xpe..asalkan parents aku bahagia..d0a2kan laa yg aku b0le wat ape yg aku hajati ni..aku xkn benarkan diri aku mencintai mne2 laki lg..2 yg paling bag0s untuk diri aku..wish me luck,k??k laa..see u later..tata..mmuuaahh.. :D

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: