HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, February 22, 2010

*MaJLiS PeRaSMiaN FeSTiVaL KoLeJ 2010*


salam..hye..bersua kembali..arini 22/2/2010..pd jam 8.30mlm..telah berlangsungnya Majlis Perasmian Festival Kolej 2010 di Medan Ilmu, UiTM Machang..smue pelajar kena hadir..s0..aku pegi ngn Nadia & Hana..mula2 smpai 2..aku jln2 dulu..tgk gerai2 yg jual mcm2 brg,mknn,n mcm2 lg laa..tp yg penting,mknn yg paling byk dijual..aku x beli ape2 p0n..beli air je..lps 2..aku,nadia,ngn hana ddk di tmpt yg telah disediakn..mcm2 prsmbhn pd mlm 2..nyanyian,tarian,sketsa,smuenye pelajar2 UiTM yg mmprsmbhknnye..mmg best sgt2..x rugi laa aku pegi..smue VVIP dtg..Pengarah Kampus,Timbalan Pengarah Kampus..untuk makluman smue..FESKO akan brlangsung dr 23/2/2010-27/2/2010..pelbagai aktiviti disediakan..yg aku taw ada pertandingan mkn buah tembikai,tebar r0ti canai,ratu kebaya,tarian antara fakulti,ada artis dtg..tp xtaw laa spe..nti ada jgk rakaman Forum Islam yg akan disiarkan di radio Kelantan f.m..huhu..mcm2 lg laa..mmg best..ni bkn untk pelajar UiTM je..org2 dr luar p0n dijemput hadir..s0..aku hrp FESKO kali ni akan berjln ngn lancar..pd sesiapa yg bertanding..g0od luck..haha..yg aku ni x ms0k ape2 lak..erm..xtaw nk ms0k ape..maybe tgk pelajar lain je k0t..lain kali laa..lgp0n semester lps xde p0n FESKO..atas sbb2 trtntu..s0..bru 1st time..s0..aku tgk2 je laa dulu..erm..ok laa..aku rse setakat ni dulu..klo ada cerita menarik..aku akan st0ry lg..take care..mmmuuuuaaahhh.. :D


*kt atas 2..gmbr aku ngn nadia & hana..hehe..xde keje lain..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: