HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, May 31, 2010

30/5/2010 ; arini bgn lmbt..tid0 puas2..heee..emm..bgn bgn terus pegi kedai..beli mknn laa..lapar k0t..balek je dari kedai..mama ckp ay0ng ajak pegi kenduri..huh..tahu x yg sy x suka pegi kenduri??ble fikir2 balek..b0ring jgk ddk umah..aku p0n ik0t laa..aku ingtkn kenduri kwen..rupanya kenduri arwah..kenduri kat umah saudara ay0ng..kat tasik tambahan..balek dari kenduri..ay0ng ajak pegi mkn cend0l..huh..x larat daa..kenyang sgt sgt..aku x mkn..rse sikit je mama punya..da smpai umah..aku ngn ain meneruskan misi..j0m..main badmint0n..sukan yg paling aku suka.. :) da lme k0t x main..tp mmg best laa..main jap p0n da penat..nampak sgt badan ni byk lemak..hahaha..w'p0n UiTM aku tuu mcm mcm sukan ada..tp x pnah main p0n..j0gging??emm..jgn hrp..menghabiskan hujung mggu ngn tid0..kl0 b0le nk main badmint0n tiap tiap ari..bg lemak ni kurang sikit..heee.. :)


m0od ; :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: