HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Thursday, June 3, 2010

aktiviti sy semasa cuti..


sbnrnye x tahu nk cerita ape..s0..nk cerita laa aktiviti aku semasa cuti ni..yg pastinya..best..tp kdg kdg..memb0ringkan!!


1 ; bgn pg..pukul 6.20 mcm tuu laa..s0lat subuh..lps tuu x tid0 blek..pukul 7.30..kena amek fifi ngn haikal kat bwh umah..

2 ; senang je k0t jge die0rg..fifi tgk cart0on..haikal main s0rg s0rg..kdg kdg..bergad0h jgk die0rg ni..selalunya lps haikal mandi..die akan tid0..fifi lak tgk cart0on smpai laa tgh ari..

3 ; aku lak g0s0k baju kerja abah yg byk laa jgk..cuti ni aku amek alih tugas ain..mengg0s0k..kerja yg paling x best..tp abah pnye psl..n0 hal laa.. :)

4 ; lps da siap g0s0k baju..baru aku mandi..slalunye aku akan mandi lps pukul 10 pg.. :)

5 ; kdg kdg online..kdg kdg tid0..

6 ; tgh ari tgk cerita smpai laa ptg..

7 ; ptg lak dlm pukul 6..kdg kdg main badmint0n..kl0 x..tggu abah balek..bwk haikal ngn fifi naik m0t0.. :) tp bkn aku laa bwk..lesen xde lg laa..

8 ; mlm mlm pulak..slalu tgk tv..kl0 ay0ng pakai lapt0p..memang aku tgk tv je laa..kl0 x..lps tgk tv..online smpai pukul 1 je k0t..sbb line kat sini ting t0ng sikit..

w'p0n tgk mcm b0ring je..tp aku rse best..ddk umah je..dpt rapatkan diri ngn family..best taw.. :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: