HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, June 29, 2010

i l0ve this s0ng.. :)

putus by imelda..

aku duduk sendirian di kamarku..
menangis kesepian kernamu..
kau tinggalkan aku..
kau cari yang lain..
tergamakmu merobek hatiku..

aku duduk sendirian di kamarku..
menangis kesepian kernamu..
kau tinggalkan aku..
kau cari yang lain..
tergamakmu merobek hatiku..

tapi setelah kau pergi..
aku..mendapat lebih baik darimu..
dia hargai aku..
dia sayangi aku..
lebih daripadamu..

aku ingin kau tahu betapa aku gembira..
tidak lagi bersamamu..
namun pastinya nanti kau akan sedari..
yang kau perlu cintaku..
yang kau perlu cintaku..
yang kau perlu cintaku..

kl0 nk dengar lagu ni..sila ke blog kwn sy..fatien ellena.. :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: