HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, August 6, 2010

alhamdulillah..da ms0k bln 8..beberapa hari lg..
seluruh umat Islam akan menyambut bln puasa..
alhamdulillah skali lg sbb aku diberi kesempatan sekali lg..
untuk berpuasa pd Ramadhan kali ni..
d0aku agar pd Ramadhan yg akan akan dtg..
aku masih lg diberi kesempatan untuk berpuasa..
AMIN..

pd thn ni..thn ke 2 aku berpuasa di tmpt org..
tanpa keluarga di sisi..pengalaman yg best..
kdg kdg sedih jgk..x dpt bkak puasa ngn family..
tp aku ada tanggungjawab di sini..
at least aku ada kwn kwn..
dpt laa bkak puasa ngn die0rg..

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan.. :)
Sem0ga pd bln ni..amal ibadat kte diterima oleh ALLAH SWT..
diampunkan d0sa olehNya..
dan sama sama laa kte tingkatkan amal ibadat pd bln yg mulia ni..
pesanan untuk diri aku sndri & untk smuenye..
:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: