HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, September 28, 2010






camping brassband 2010..

ari khamis - sabtu lps.. aku ada camping brassband.. ari khamis tuu aktiviti still lg kat medan ilmu..
ptg tuu dlm pukul 5.. smue kena berkumpul untuk pendaftaran kat medan ilmu..
then bahagi mengikut kumpulan.. aku dpt kumpulan 1.. yg smuenye aku x knal sgt.. w'p0n da 3 semester kte0rg ni 1 k0 brassband..
slmt laa ada izzah.. aku da knal die.. sbb die kwn ika.. and sepanjang camping ni.. aku brkwn ngn die.. thanks, izah !

mlm tuu ada expl0race.. ingtkn xde aktiviti.. best jgk laa.. kena denda sbb x dpt buat ape yg disuruh..
blek p0n dlm pukul 12.. kmas kmas brg untuk g camping kat Pantai Perkasa, Bach0k..
nk tahu x nama kumpulan aku ?? haha.. The Kuih Koci.. trademark pulak.. 'spe kit0.. k0ci blak0'.. hehe.. :)

pg esknya kul 7 kna tggu kt Medan Ilmu.. ingtkn terus g pantai.. skali nk dkat kul 10 bru bert0lak dari UiTM..
yelaa.. tggu smuenye dtg.. dlm 70org yg g.. x termas0k k0mander, cik puan and yg lain lain..
nk angkat alat alat muzik ms0k dlm bas lg.. sarapan dulu.. sampai kat pantai dlm kul 11 lebih..
sampai je kna pasang khemah.. perempuan ada dlm 5 khemah.. 1 khemah dlm 12 org..
slmt laa x ramai.. kl0 x.. terseksa td0.. tp kali ni tid0 okay je..

ptg tuu berlatih main alat.. mlm tuu ada BBQ and persembahan dari setiap kumpulan..
k0mander p0n buat persembahan jgk.. mmg best.. cuma dpt mkn lmbt.. da laa lapar..
tp berbal0i taw.. mknn sdap sdap blak0.. :)

pg esknya kte0rg diberi kebebasan untuk buat ape ape aktiviti.. ape lg.. mandi pantai laa..
main b0la kt dlm tuu.. then mcm mcm laa.. yg lelaki berenang.. yg perempuan berjalan jalan..
s0rry.. xde gmbr mse tuu sbb kte0rg x bwk ph0ne.. xb0le p0n bwk.. abes laa r0sak ph0ne kna air..

dlm kul 12.. smue org siap siap nk blek.. kmas brg.. simpan khemah.. lunch dulu..
s0lat z0h0r.. then angkat brg ms0k dlm bas.. dlm kul 2 bert0lak.. kul 3 lebih sampai UiTM..
mmg best w'p0n pnat.. ni laa last camping aku.. daa 3 sem bersama brassband.. sedih pulak..
tp happy sbb da berjaya menghabiskan k0 ngn jayanya.. :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: