HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Wednesday, September 22, 2010

sakit.. :'(

aku tgh menderita sakit perut skrg ni.. bermulanya dari aku mkn nasi yg aku beli kat Machang sblm blek ke UiTM ari tuu..
hana ckp yg cafe DO x bkak lg.. s0 aku g laa beli nasi kat 1 kedai ni.. tk0t lapar..
mlm tuu mkn mcm biasa laa.. kees0kkan ari nye.. aku cirit-birit..
mse kelas BEL aku g t0ilet.. blek bilik lg laa.. nk dkt 10 kali jgk laa..

then aku decide mkn pil chi kit teck aun..
nk bg lega ckit.. abah call.. s0wh aku g klinik.. alahai.. mlsnye..
da mkn pil tuu okay laa ckit.. tp asyik nk terkentut je..
agak ssh ckit untuk aku menunaikan s0lat.. haih.. mslh mslh..

skrg ni sakit perut sbb ms0k angin.. ape lg.. letak minyak laa..
ni p0n alhamdulillah.. da lega ckit..
yg r0omate aku sakit perut sbb senggugut.. yg s0rg lg pening kepala..
tp smuenye da okay.. alhamdulillah..
:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: