HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, October 9, 2010

dia milikku ; y0vie & nuno.. :)

semula ku tak tahu. kamu juga kan ingin memilikinya.
bukankah ku lebih dulu. bila engkau temanku.
sebaiknya tak menganggu.

dia untukku, bukan untukmu.
dia milikku, bukan milikmu.
pergi laa kamu. jgn kau ganggu.
biarkan aku mendekatinya.

kamu tak akan mungkin mendapatkannya.
karena dia berikan aku petanda cinta.
jgn laa kamu banyak bermimpi. ohhh.

dia untuk aku.

bukankah belum pasti. kamu juga kan jd dgn dirinya.
dia yg menentukan ape yg kan terjadi.
tak usah mengaturku.

dia untukku, bukan untukmu.
dia milikku, bukan milikmu.
lihatlah nanti, lihatlah saja.
biarkan aku mendekatinya.

kamu tak akan mungkin mendapatkannya.
karena dia berikan aku petanda juga.
jgn laa kamu byk bermimpi. ohhh.


ku sarankan engkau mundur saja. ohhhh..

ulang k0rus.....

dia untuk aku. bkn. dia untuk aku.


aku suka sgt lagu ni. lagu ni aku minat sejak tgk crite Cinta Kirana yg sedang disiarkan di Astro Ria. memang best lagu ni. spe laa yg akan jd milik aku ek. haha. tggu & lihat je laa. yg penting org tuu mesti sygkan aku. :) dia milikku. <3<3

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: