HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Wednesday, October 13, 2010


it's my birthday !!

hye all. t0day is my birthday. hehe. mcm tak percaya je. skrg ni umur aku da p0n 19 thn.
alhamdulillah. waktu umur mcm ni, aku masih lg sihat & diberi kekuatan untuk meneruskan hd0p sbgai khalifah ALLAH SWT.

aku harap aku panjang umur supaya aku dpt terus beribadat kpd ALLAH SWT.
aku harap aku dimurahkan rezeki supaya rezeki yg aku dpt nti aku dpt berk0ngsi ngn org yg memerlukan.
aku harap aku berjaya dlm hd0p aku supaya aku dpt membalas segala jasa mama & abah.
supaya aku dpt membantu org lain ngn kejayaan aku.
AMIN !!

org pertama yg wish birthday aku, adik aku, ain. thanks, dear !!
aku dpt hadiah dari r0omate aku. tp tak bkak lg. syg k0t nk bkak. hehe. Hana pulak, blanja aku breakfast. hehe. by the way, thanks, b0th of u. i l0ve u.

yg ingt birthday aku p0n aku da rasa bersyukur. thanks all. :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: