HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, November 8, 2010

hey, ape nk jd ngn aku ni ??

salam untuk smue. hurm, kl0 tgk tj0k kt atas ni, ape yg akan anda smue fikir ??
huh. sbnrnye aku p0n tak tahu laa. ape nk jd ngn aku ni.
bgn je pg, lps mandi, bs0h baju, terus on lapt0p and online faceb0ok, update bl0g.
pd hal skrg ni aku tgh final exam. ari khamis ni ada paper. tp aku ??

still tak sedar diri lg. haih. ntah laa.
w'p0n aku tahu aku tgh final, tp aku tetap jgk online, update bl0g.
agak agak ble aku study ?? tuh aku tak b0le nk jwb.
kena lah tanye r0omate aku.
die0rg lebih mengetahui. :)

paper ari khamis ni paper business.
ble bkak buku business je. aku p0n menguap.
subjek membaca, siapa yg minat kan ??
s0, aku decide untuk buat s0alan past year je.
dari situ, aku b0le tahu s0alan ape yg keluar.

and sblm jwb s0alan, nk cari jwpn, mesti aku kena baca dulu.
bt0l tak ??
s0 skrg ni aku buat past year je.
setakat ni aku ingt lg ape yg aku jwb tuh.
mne lah tahu, semester ni, keluar lg s0alan mcm tuh. kan ??
aku jgk yg untung.

okeh lah. g0t t0 g0.
nti aku update lg.
study study jgk. online tetap online. :)
online ni hilangkan tensi0n lps study. hehe.

p/s ; tak ada m0od nk study da. perasaan nk blek tuh, tak tahu nk ckp cmne.
6 days t0 g0. after that, :)

2 comments:

  1. ishhkk x3..~ tak patot x2..
    hurm apa pn gud luck yerrpp ;)

    ReplyDelete
  2. zacky ; hehe. atul study jgk taw. sambil tuh, online. hee. thanks. jgn lpe d0akan atul ye. :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: