HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, December 20, 2010

Masalah, Masalah Dan Masalah :(


Masalah, masalah dan masalah.

Setiap org ada masalah.
Kita yg hidup ni memang tak akan lari dari masalah.
Sama jgk dgn aku.

Kadang kadang aku rasa tensi0n sgt bila fikirkan masalah aku.
Aku tak tahu nk buat apa dan aku tak mampu nk buat apa apa buat masa skrg ni.
Aku hanya mampu bersabar je.

Kadang kadang aku fikir, kenapa lah aku ada masalah.
Apa salah aku ?? Apa yg aku da buat.
Aku sedar yg Allah SWT tengah menguji aku.
Aku hanya perlu sabar sbb ujian dari Allah SWT ni masih mampu aku atasi setakat ni.
Aku tahu Allah SWT tak akan uji hambaNya melebihi dari kemampuan hambaNya.

Aku sedar semua tuu dan aku tahu semua tuu.
Tp aku da penat dgn masalah ni.
Aku da tak sanggup hadapinya. Aku da tak mampu.

Ya Allah, apa d0sa aku padaMu ??
Ampunilah segala dosa aku, Ya Allah.
Aku hambaMu yg lemah, Ya Allah.
Aku da tak mampu untuk mengharungi semua ni.
Tlg lah aku, Ya Allah. :(


picture credit t0 http://weheartit.com/

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: