HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, January 11, 2011

Aku Menangis ~

Assalamualaikum semua.
Selamat petang. Baru dapat online.
Tadi kelas start pukul 8pagi sampai 12 tengah hari.
2 kelas yang agak relax je tadi.

Kelas AIS sepatutnya belajar Introduction to CBIS.
Tapi pendrive madam pulak buat hal.
Banyak masa dihabiskan dengan tengok technician betulkan pendrive madam.
Then tak nak buang masa, madam ajar pasal MYOB.
So, kena bukak PC.

Tapi kejap je. Tak lama pun sebab yelah, pagi pagi lagi da kena marah.
Sebab student lain, terpaksa jugak lah dengar.
Seriously, aku tak suka kena marah dan dengar orang lain kena marah.
Madam ni memang lah garang. Buat aku takut je nak masuk kelas dia.
Tapi aku kena terima lah. Kalau aku buat apa yang madam suruh, takkan dia nak marah kan.
Aku kan pelajar baik. Hehe. Perasan pulak.

Pukul 10 pulak kelas BEL dengan Madam Marhaini.
I love u madam. U are such a nice person.
U make our class feel not too bored. U make me and others laughing.
That's why i love BEL.
But madam, sorry because i cried in your class.

Actually bukan saja saja nak nangis.
Madam suruh perkenalkan diri sorang sorang.
Aku da ready da. Bila berdiri je dekat depan, nervous sangat sangat.
Da lah semua tengokkan. Kaki ni menggeletar.
Mula mula okay. Then bila ada part aku cakap pasal mama dengan abah, tiba tiba je aku nangis.
Aku tak tahu kenapa. Maybe i miss my parents too much.
That's why i am crying. Malunya.
Mesti diaorang cakap apa apa pasal aku. Tak kisah lah.
Bukan aku saja nak nangis.It happen naturally.

After the class end, say sorry to madam.
She said it's okay.
Alhamdulillah madam tak marah.
Kalau madam nak tahu, atul ni memang seorang yang emotional.
I love to cry. It doesn't matter in what condition, i will cry.
Sorry, madam !

Hehe. Tuu lah cerita hari ni.
Lepas kelas, semua tanya kenapa aku nangis.
Terus terang dengan diaorang.
It was not my planning to cry in front all of you.
It happen naturally when i want to say something about my parents.
Sorry !

Okay lah. Got to go.
Malam ni nak study costing.
Esok kelas pukul 10 sampai pukul 4.
Sehingga berjumpa lagi.
Assalamualaikum. :)

mood ; miss my family too much :(

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: