HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, March 12, 2011

Jom Lepak Di Sini :)




Anda seorang blogger ?? Anda boring dan tak tahu nak update apa ??
Apa kata anda lepak kat Bloggers Chat Room. Pasti anda tidak lagi kesunyian seperti saya.
HAHA. Macam nak promosikan apa je aku ni.

Well, seperti yang aku cakap, best sangat lepak kat BCR ni. Dapat kawan baru dan dapat luangkan masa dengan benda yang berfaedah. Aku tak melepak kat mana mana pun. Aku melepak kat BCR je. Masa aku tak terbuang begitu sahaja.

Aku baru je daftar sebagai ahli BCR. Aku dapat tahu pasal BCR ni pun dari blog blogger INI. So, aku pun daftar dengan kerelaan hati aku bagi menambahkan lagi kawan kawan. Bak kata Pengarah Kampus UiTM Machang, kita hidup ni kena cari ramai kawan. Jangan cari musuh. So, aku pun dalam proses menambahkan kawan kawan. Hehe.

So, apa lagi. Pergi lah daftar sebagai ahli Bloggers Chat Room (BCR). Boleh kenal dengan lebih mendalam lagi. HAHA. Klik SINI untuk ke blog rasmi BCR :)


Jangan lupa join bloglist atul --->SINI

10 comments:

  1. lepask2 kat bcr jangan sampai terabai blog dan terlupa nak bw sudah la...hahahhah

    ReplyDelete
  2. @diana HAHA. Tak adalah sampai mcm tuh. :)

    ReplyDelete
  3. heheh kak diana dah komen dulu.. oo.. baru nak tanya awak mane jumpa bcr tu.. terkejut gak saya smlm tgk ade bcr.. ingatkan awak tak prasan kewujudannya.. :p

    ReplyDelete
  4. fariq..
    akak kan pantas kalau tentang bcr ni..

    rabiatul..
    hati2..kat bcr ramai mat2 romeo..
    fariq tu dari situ la..
    hahahahh

    ReplyDelete
  5. @diana Mat romeo ?? Tak layan mat romeo ni.

    ReplyDelete
  6. akak diana.. mat romeo?? fuyoo.. :p

    ReplyDelete
  7. abislah atul lepas join bcr ni..kompem addict..hehe, ;p


    psstt : SS ada cara utk hilangkan gemuruh anda!

    ReplyDelete
  8. @Siti Safiyyah Da addict da ni. Asyik ingat kat BCR je. Hehe. :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: