HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, April 1, 2011

Aku Review Blog Blogger Lain :)


Assalamualaikum semua. Okay, hari ini atul nak menunaikan janji kepada blogger blogger yang telah memberi link mereka dekat inbox facebook atul untuk atul review blog mereka. Bajet aku da famous lah pulakkan. Haha. Biar lah. Aku suka review blog blogger lain. Blog aku ?? Kepada siapa yang nak review, silakan. Dan kepada yang da review, terima kasih daun keladi. Eh, ada ke yang da review blog aku ?? =_=

Okay, blogger bertuah yang nak blognya di review adalah blogger Eyjalukman. Sedap nama dia. :) Macam nama aku. Sedap! Hehe.. Jom teruskan dengan review blog Eyjalukman :)

Yang okay :

1- Template blog yang menarik..
2- Blog yang simple but nice..
3- Blogger yang rajin update blog.. Sangat bagus :)
4- Blog tak berat dan tak ada lagu.. Suka sangat!

Yang tak okay :

1- Bagi pendapat akak lah kan, adik Eyja boleh susun widget yang ada kat blog beliau supaya lebih teratur.. Bukan lah sekarang ni tak teratur. Tapi yang macam blog archive tuu, rasanya baik letak kat atas daripada letak kat bawah supaya senang pengunjung blog Eyja nak baca entri yang lama lama. :)

Itu sahaja pendapat dari akak. Maaf lah ye kalau ada kekurangan. Akak ni pun blogger baru jugak. Thanks pada yang sudi baca. Jangan lupa ye terjah blog Eyja ni. Cepat cepat!! :)

2 comments:

  1. salam , thanks kak atul sebab review blog kita .
    thanks sbb bgi pendapat ,
    kita try usahakan nnti . hee ;)

    ReplyDelete
  2. @eyjalukman Hehe. You are most welcome , dear :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: