HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Sunday, April 10, 2011

Hanya Mereka Yang Terindah :)


Saya rindukan mereka semua. Dalam fikiran saya ni, selain daripada fikirkan pasal final exam, hanya mereka yang saya fikir. Tiada yang lain. Saya tak boleh hidup kalau mereka tiada kerana mereka lah yang memberi semangat kepada saya untuk teruskan kehidupan ini..

Tanpa semangat dan harapan dari mereka semua, saya takkan berhijrah ke Kelantan ni untuk menuntut ilmu. Kalau ikutkan hati, nak je sambung belajar dekat Ampang tuu. Tapi demi melihat abah dan mama gembira dengan kejayaan aku, aku relakan hati ini dan kuatkan hati ini walaupun berat sekali hendak berpisah dengan mereka.. Pengorbanan tuu pentingkan kalau nak mencapai sesuatu kejayaan ??

Alhamdulillah, sekarang ni da 2 tahun di Kelantan.. Hanya tinggal 1 tahun lagi untuk habiskan Diploma.. Jauh lagi perjalanan hidup aku rupanya.. Lepas ni nak sambung degree pulak.. Apa apa pun, doakan yang terbaik buat insan bernama Rabiatul Adawiyah Abd Rahim.. :)

Saya rindukan mama saya. Saya rindu masakan mama saya. Mama saya masak sedap sedap untuk saya kalau saya balik cuti.. Angah sayang mama!

Saya rindukan abah saya. Abah saya ni walaupun garang, tapi dia baik hati sangat. Dia sanggup habiskan duit dia demi anak dia yang bernama Rabiatul Adawiyah ni.. Saya sayang abah saya! ^_^

Saya rindukan kakak saya. Kakak saya suka ajak saya keluar jalan jalan. Then suka ajak pergi makan. HAHA. Da lah adik dia ni suka makan.. Lain kali bawak lah pergi makan lagi ye. I like! Love you, ayong.. :)

Saya rindukan adik saya, ain. Saya suka gaduh dengan dia. Best gaduh dengan dia. Last last, kita tengok siapa yang menangis. Selalunya aku lah yang menangis.. Hehe.. Kalau siapa yang menangis tuu, dia lah kalah.. Selalunya, aku lah yang kalah.. ;p Ain, aku sayang kat kau.. :)

Saya rindukan fifi dan haikal. Saya rindu nak marah diaorang sebab diaorang nakal sangat. Rindu nak cium fifi dan haikal. Rindu nak naik motor dengan diaorang, bawak pergi jalan jalan kat taman. Fifi, haikal, tunggu mak ngah balik ye.. Sayang korang!! :)

Kepada abang iparku, adik iparmu ini turut merinduimu.. :)


No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: