HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, June 25, 2011

SEPAH, JOZAN, TERBAIK! :)

Tahniah Kumpulan Sepah di atas kemenangan mereka semalam.. Persembahan mereka memang terbaik dan best sangat.. Yang penting, aku terhibur.. :) Tahniah Sepah, Maharaja Lawak 2011.. ^_^

Yang paling best, Dafi ada masa persembahan Sepah.. Aku minat Dafi, okay! Baik punyaaaa!!! :)


Kumpulan Jozan pun tak kurang hebatnya.. Naib Johan Maharaja Lawak 2011.. Membawa pulang hadiah bernilai RM250 K.. Aku ingatkan Jozan juara Maharaja Lawak.. Sekali dapat mesej dari adik aku, dia cakap Sepah juara.. Aku tak kisah sebenarnya sebab aku sokong Jozan dan Sepah.. Walaupun Jozan tak jadi juara, mereka juara di hati aku.. Hehe.. :)

Aku dah tengok video Maharaja Lawak semalam.. Yelah, tak dapat tengok secara LIVE kan.. Terpaksa aku download dekat SINI.. :) Memang tak dinafikan Sepah patut menjadi juara.. Sebab apa?? Persembahan mereka semalam, kedua-duanya menghiburkan.. Kumpulan Jozan pulak, bagi aku okay tapi ada yang kurang sikit.. Tak tahu mana silapnya.. Apa apa pun, mereka da buat yang terbaik.. Dan yang paling penting, semua dapa hadiah kan?? Adil!

Tahniah kepada semua peserta.. Anda semua yang terbaik! Sebab anda da sampai ke final.. Anda semua adalah pemenang.. Maharaja Lawak da habis.. Lepas ni mesti boring kan?? Hehe.. Akan merindui Maharaja Lawak.. :)

PEACE YOO!!


p/s : Tahniah juga kepada Nabil dan Jambu :)
Picture credit to : Google..

2 comments:

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: