HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Sunday, September 11, 2011

Jeritan Batinku : Azlan & The Typewriter

Video terbaik dari Azlan & The Typewriter. :D



First time tengok video ni, memang aku terkesima. Best sangat. Mula mula tak faham jalan cerita lagu ni. Aku tengok 2 kali baru lah faham. Hehe. Yang paling best, tentu lah vokal mantap dari Lan. Aku memang minat dia sejak dia dengan Meet Uncle Hussein lagi. Vokal dia memang mantap. Terbaik dari ladang! :D

Ada jugak komen peminat yang aku baca mengatakan lagu Allahyarham Tan Sri P. Ramlee ni hancur selepas diberi nafas baru macam ni. Tapi bagi aku, lagu ni best sangat. Apa apa pun pendapat korang, tak kisah lah. Masing masing ada pendapat sendiri. Yang aku tahu, aku minat sangat lagu ni. Tahniah Azlan & The Typewriter! :D


RAAR : Tengok muka Lan, tiba tiba teringat kat seseorang. Mirip sangat. :D

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: